Hello my dear pupils! We start our online - lesson at 09:20. Добрий день, мої дорогі учні! Сьогодні ми з вами зустрінемося на онлайн-уроці! Об 09:20 перейдіть за посиланням на відеозустріч:
________________________________________________
____________________
__________
Урок для тих учнів, які не змогли приєднатися до онлайн заняття з поважних причин
ТЕМА уроку: Прийменники on/in/under. Розвиток навичок читання та аудіювання. Goldilocks and three bears.
Step 1: Підготуй до уроку
- відеоурок
- інтерактивна вправа
Step 2: Watch the video-lesson.. Перейди до відеоуроку, повтори граматичний матеріал:
Step 3: Перейди до відеоуроку: ❗Не забувай, що у кінці відеоуроку, прослухай історію про Златовласку та трьох ведмедів. Спробуй прочитати її самостійно.
❗Повторимо правило❗Прийменники та їх переклад:
in - у , в
on- на
under- під
Step 4: Warm-up! А зараз прийшов час дати відпочити твоїм оченятам, виконуємо дихальну гімнастику :
Step 5: Repeat the vocabulary: Обов'язково прослухай та повтори слова, які ми вже вивчили (із словами з сьогоднішнього уроку):
Step 6: Виконай інтерактивну вправу на закріплення граматичної теми (in/on/under):
!!!Після виконання вправи натисни Finish--- Check my answer та надішли скрін набраних балів на Viber.
________________________________________________________________
Завдання для Сашка та Миколи:
Прослухай пісеньку:
Дякую за увагу! Бажаю всім гарного настрою та миру! Та чекаю від вас фото виконаного завдання у Viber за номером 0680643143
Коментарі
Дописати коментар